شیطون بلا

آب بازی؛ بهانه ای برای حمام

1391/6/1 23:05
795 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر محمد امین و میثم حوصلشون سر رفته بود و همش با هم گلاویز میشدن. بهشون گفتم اگه دعوا نکنید باهم میریم آب بازی یه دفعه صدای هورا هورا تو فضای خونه پیچید؛ میثم بلا که از قضیه بو برده بود گفت به یه شرط گفتم چه شرطی؟ به شرط اینکه شامپو نزنی منم داستان مو ومیکروب که البته ساخت ذهنی خودمه رو براش گفتم و اونهم قبول کرد،بعد از حمام هردو منتظر بابایی بودن که موهاشون بو کنه و به به عجب بوی خوبی  میده بگه!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میلاد
2 شهریور 91 22:12
با سلام آماده تبادل لینک با وبلاگ شما هستم وبلاگ من را لینک کنید و سپس با مراجعه به بخش تبادل لینک خودکار بلاگ من آدرس و عنوان وبلاگ خود را وارد کنید . خیلی ممنون. www.shokrgozari.mihanblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیطون بلا می باشد